Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Producenci
Gwarancja

Gwarancja sklepu internetowego sportfree.pl

1.

Internetowy Sklep Sportowy – sportfree.pl należy do firmy:

„ARAF” ANDRZEJ ADRYSZAK, adres: 43-155 BIERUŃ, UL. WĘGLOWA 31/3, NIP: 6462593948, REGON: 240444001. Organ rejestrowy / ewidencyjny - MINISTER GOSPODARKI , nazwa rejestru / ewidencji - CENTRALNA EWIDENCJA I INFORMACJA O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ. 

tel : 607-987-982 , e-mail : biuro@sportfree.pl

Numer Konta Bankowego To : BRE BANK SA 70 1140 2004 0000 3202 7472 4248

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Sportfree.pl zastrzega sobie prawo wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze sklepu.

Kupujący dokonujący zakupu na sklepie internetowym sportfree.pl akceptuje regulamin z wszystkimi jego postanowieniami i odnośnikami.

2.

Gwarancje , Reklamacje :

23.

Gwarancje , Reklamacje :

sportfree.pl jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: "ARAF" ANDRZEJ ADRYSZAK UL.WĘGLOWA 31/3 , 43-155 BIERUŃ, biuro@sportfree.pl. sportfree.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Uwagi i prośby kierowane do kupujących

UWAGA:

Nie należy jeździć na nie wyregulowanym rowerze, z wadami czy nie dokręconymi częściami!

 

Reklamacja towaru polega na zgłoszeniu obsłudze sklepu informacji o usterce mailowo, telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy. O dalszych szczegółach odnośnie sposobu reklamowaniu towaru Klient zostanie poinformowany droga e-mail bądź telefonicznie.  

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryte zostaną w nim jakieś wady techniczne lub zaistniałe podczas dostawy uszkodzenia mechaniczne, należy niezwłocznie skontaktować się z nami, poprzez formularz kontaktowy, opisując dokładnie typ uszkodzenia. sportfree.pl poinformuje o dalszym procesie zaistniałej sytuacji.

UWAGA:

W razie jakichkolwiek niejasności lub  wątpliwości klient jest zobowiązany do natychmiastowego kontaktu z sportfree.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl