Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Producenci
Sposoby płatności

Sposoby płatności :

 

Płatności SHOPER  :

PRZELEW NATYCHMIASTOWY : OBSŁUGIWANY JEST PREZ BLUE MEDIA S.A.

 

„Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.”.

 

 -Rozliczenia transakcji przelew natychmiastowy oraz kartą kredytową

 

Transakcje obsługiwane przez SHOOPER PŁATNOŚCI za pośrednictwem Blue Media S.A. zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa. Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji

 

 

- Sprzedaż ratalna BEZPOŚREDNIO PRZEZ mBank mRaty:

 

 

JAK DZIAŁAJĄ MBANK MRATY?

 

1. Kupujący dodaje do koszyka interesujący go produkt. Klikając w banner mBank mRaty zostaje przeniesiony do kalkulatora.  2 Wartość wybranego produktu lub usługi zostanie wyświetlona automatycznie w kalkulatorze. Klient może w łatwy sposób obliczyć wysokość miesięcznej raty. 3 W dostępnych formach płatności wybiera mBank mRaty. 4 Po zatwierdzeniu zamówienia klient przechodzi na wniosek mBanku, wybiera parametry pożyczki, uzupełnia podstawowe dane osobowe, adresowe i finansowe. 5 Kupujący wysyła wniosek do analizy. Decyzję kredytową otrzymuje po kilku minutach. 6 Jeśli nie jest klientem mBanku, potwierdza tożsamość przelewem za 1zł, a następnie akceptuje umowę jednorazowym hasłem sms. Środki z uruchomionej pożyczki trafiają na konto sprzedawcy.

 

 Nota prawna widoczna po kliknięciu w Baner Reklamowy -  na głównej stronie sklepu  mRaty .

 

 Akceptacja / Brak akceptacji wniosku ratalnego.

 

  1. Gdy bank zakceptuje wniosek o raty:

 

o    Status płatności zamienia się: Opłacone

 

o    W edycji zamówienia status płatności zmienia się na “Inna (#nr_płatności – zaakceptowany)”

 

o    Klient dostaję informację na temat decyzji ze strony mBanku

 

o    Bank przesyła pieniądze na wskazane konto bankowe

 

  1. Gdy bank odrzuci wniosek o ratę:

 

o    Status płatności zamienia się: Nieopłacone

 

o    W edycji zamówienia status płatności zmienia się na “Inna (#nr_płatności – odrzucony)”

 

o    Klient dostaję informację na temat decyzji ze strony mBanku

 

Przelew zwykły / bankowy

Wybierając tę formę płatności, Twoje zamówienie zostanie skompletowane i wysłane do Ciebie niezwłocznie po stwierdzeniu wpływu należności na nasze konto. Należy wpłacić całkowitą wartość zamówienia na numer konta bankowego

Należności za zamówienia prosimy wpłacać na nr konta:

mBank (BRE Bank SA)

70 1140 2004 0000 3202 7472 4248

Prosimy wpisać w tytule przelewu numer zamówienia , login oraz nr telefonu.

Karta płatnicza, e-Przelew, Przelewy elektroniczne, Płatności elektroniczne ( Dotpay )

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

Transakcje obsługiwane przez Dotpay.pl zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa. Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji.

E-RATY realizowane przez Płatności elektroniczne ( Dotpay )

„ zakupy na raty z DotPay " oraz "mRaty mBank-u"

Dodaj produkty do koszyka o wartości 300 zł do 20.000 zł , wybierz formę dostawy KURIER / forma płatności : PŁATNOŚCI ELEKTRONICZNE DOTPAY kliknij złóż zamówienie i wypełnij wszystkie potrzebne dane do wysyłki, następnie kliknij podsumowanie oraz złóż zamówienie. Na stronie Potwierdzającej zamówienie kliknij przycisk „ OPŁAĆ ZAMÓWIENIE „ zostaniesz przekierowany na stronę DOTPAY z możliwością wyboru metody płatności odszukaj logo „zakupy na raty z dotpay” lub „ mBank raty” wybierz jedną z nich a zostaniesz przekierowany na stronę do wypełnienia wniosku kredytowego on-line. Cały czas postępuj z poleceniami , cały proces odbywa się on-line i trwa zaledwie chwilę. Umowa kredytowa jest zawierana pomiędzy Klientem a Instytucja Finansową, Sportfree.pl nie ma wglądu w Państwa umowę kredytową – przy pozytywnym rozpatrzeniu wniosku sportfree.pl otrzymuje wpłatę za zamówiony produkt/produkty i od razu realizuje zamówienie na rzecz klienta.Sportfree.pl zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienie z przyczyn niezależnych Np. z braku zamówionego towaru itd. Kwota jaką otrzymał sportfree.pl jest zwracana klientowi do 3 dni roboczych na konto wskazane przez klienta. Klient jest zobowiązany do poinformowania instytucji finansowej w której otrzymał kredyt iż zamówienie nie zostało zrealizowane, ponieważ sportfree.pl nie ma wglądu w umowę kredytową Klienta z Instytucja Finansową i umowa kredytowa jest poza nim.

Transakcje obsługiwane przez Dotpay.pl zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa. Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji.

Płatność przy odbiorze .( kurier pobranie )

Płatność przy odbiorze jest możliwa tylko na część oferowanego asortyment . Maksymalna kwota pobrania to 10000,00 zł.

Płatność przy odbiorze jest możliwa wybierając produkty takich producentów jak : FLIMBOO , HOP-SPORT , KRONE SPORT , OLPRAN , OLPRAN fitness program , ROMET , SPENSERS oraz niektóre produkty INNY PRODUCENT.

Płatność przy odbiorze nie jest możliwa na chwilę obecną wybierając produkty takich producentów jak : DONIC , GIANT DRAGON , MASTER , MASTERJUMP , NB ENEBE , SPARTAN , SPOKEY , SPONETA

Wysyłka za pobraniem ( płatne przy odbiorze ) - koszt dostawy to opłata stała 20,00 zł. plus 1,5% wartości zamówienia

Podczas składania zamówienie w zawartości twojego koszyka płatność przy odbiorze ( kurier pobranie ) będzie się automatycznie ustawiać jako widoczny dla produktów z taką możliwością wysyłkową, oraz nie widoczny dla produktów które nie posiadają takiej możliwości wysyłkowej.

Sklep sportowy sportfree.pl zastrzega sobie prawo i ograniczenia w dostarczaniu towarów - mianowicie zamówiony towar jest tylko i wyłącznie dostarczany na terytorium kraju Polska.

Sportfree.pl zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienie z przyczyn niezależnych Np. z braku zamówionego towaru itd. Kwota jaką otrzymał sportfree.pl jest zwracana klientowi do 3 dni roboczych na konto wskazane przez klienta. Klient jest zobowiązany do poinformowania instytucji finansowej w której otrzymał kredyt iż zamówienie nie zostało zrealizowane, ponieważ sportfree.pl nie ma wglądu w umowę kredytową Klienta z Instytucja Finansową i umowa kredytowa jest poza nim.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl